lcp

 Returnati acum simplu si rapid!

Daca ati achizitionat un produs si nu sunteti pe deplin satisfacut de acesta atunci il poti returna printr-o procedura simpla in maxim 30 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii.

Respectam legea si normele UE, pentru Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

In baza temeiului legal perioada de returnare a produsului expira in 30 calendaristice zile de la:

– ziua in care Clientul intra fizic in posesia ultimului Produs – in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua in care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

 Pentru a returna produsele va rugam sa urmati pasii de mai jos:

1. Cititi termenii si conditiile expuse mai jos pentru a afla in mod clar conditiile in care se pot returna produsele

2. Completati formularul de retur  sau trimiteti un email la comenzi@cartuseria.ro si asteptati sa primiti confirmarea aprobarii cererii de retur pe adresa de email furnizata.

3. Daca ati primit confirmarea ca indepliniti conditiile de retur, va rugam sa expediati spre noi produsele in conditiile indicate pe email in raspunsul aferent formularului de retur.

4. Notati pe scrisoarea de transport (AWB) codul RMA furnizat de catre departamentul nostru de retururi (de forma ID XXXXXXXXXXXX). Pastrati copia AWB-ului de retur pana la finalizarea acestuia.

Pentru coletele care nu au trecut pe AWB codul RMA, cele care au ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta)  sau de care nu am fost instiintati ca au fost expediate spre noi ne rezervam dreptul de a nu le receptiona!

5. Dupa ce am receptionat produsele returnate si le-am verificat, va vom contacta pentru a va comunica termenii de finalizare a procedurii.

  1.  Conditii generale pentru returul produselor

Clientul are obligatia de a ne informa cu privire la intentia sa de retragere din contract prin completarea formularului de retur disponibil  pe site-ul nostru.

Acesta se obliga sa returneze numai acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate intrucat nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice/electrice, elemente care denota uzura sau folosirea excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, au urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice/mecanice, au accesorii lipsa ne rezervam dreptul de a refuza returul sau a retine o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Produsul returnat trebuie sa fie pus in ambalajul original impreuna cu toate accesoriile, sa aiba etichetele initiale intacte si sa fie insotit de certificatul de garantie în original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) precum si de toate documentele cu care a fost livrat.

Retragerea din Contract in cadrul termenului legal obliga de asemenea Clientul la returnarea eventualelor cadouri care au insotit produsul respectiv.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi tip si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat, altfel la receptia returului vom fi nevoiti sa anulam solicitarea ta.

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate in formular vom proceda la anularea returului si la expedierea coletului inapoi spre client urmand ca acesta sa suporte taxa de transport.

Atenție: In cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, in urma inregistrarii formularului de retur, se va realiza pick-up-ul de catre una dintre firmele de curierat cu care lucram (Cargus, DPD, Sameday), curierul fiind trimis de catre noi la adresa pe care ati mentionat-o. In cazul in care doriti sa returnati produsele fara pick-up, va recomandam unul dintre serviciile de curierat mentionate anterior. De asemenea, va rugam sa NU trimiteti coletele standard prin Posta Romana, deoarece coletul nu va fi ridicat de la oficiul postal. Coletul trebuie să ajungă direct la depozitul nostru din Alba Iulia, Str Bucuresti nr. 88, Judetul Alba.

Suma de bani aferenta produselor care fac obiectul unei returnari acceptate va fi rambursata ulterior verificarii produselor conform procedurilor legale. Contravaloarea produsului va fi transmisa Clientului in maxim 14 (paisprezece) de zile de la data la care am fost informati asupra deciziei de retragere. In situatia in care nu receptionam returul in perioada mentionata vom amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat si livrat.

Dupa receptionarea si verificarea produsului returnat vom procesa restituirea sumei dupa cum urmeaza:

-          pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

-          pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs/Transfer bancar/ -> prin virament bancar in contul Clientului;

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

  1.   Conditii specifice pentru returul produselor

Unele produse au o politica de retur specificam prin urmare va recomandam sa cititi conditiile de mai jos:

Produsul trebuie sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. In cazul consumabilelor de orice fel, returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele produse (nu se accepta returul lor) enumerate exemplificativ, fara a ne limita la acestea (conform art. 16 OUG 34/2014):

-          produse personalizate;

-          sticlute de cerneala desigilate;

-          imprimante si multifunctionale desigilate;

-          CD-uri , DVD-uri desigilate;

-          produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

-          produselor cosmetice sau de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igiena;

-          electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie predate curate fara urme de uzura grea si igienizate pentru ca returul sa fie acceptat;

-          furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16. 

-          produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si platii in avans, nu pot fi returnate.

 

DE RETINUT!

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare in momentul livrarii. Semnalarea unui produs defect, livrat cu ambalajul deteriorat, cu alte urme de uzura etc., se realizeaza in 24 h-48 h de la primirea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a comenzii. Termenul de solutionare a acestui tip de solicitare este de pana la 15 zile lucratoare cu mentiunea ca se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica.

  1. Garantia produselor vandute de AlbacomBiz

Pentru produsele vandute si livrate de catre AlbacomBiz beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Daca in utilizarea produsului intervin defectiuni care fac obiectul garantiei in perioada mentionata in certificat te rugam sa completezi formularul de retur disponibil pe site.

Dupa aprobarea cererii de retur pentru garantie vei primi pe adresa de email detaliile legate de aceast procedura. Produsul trimise in garantie trebuie sa fie pus in ambalajul original impreuna cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, asigurandu-va ca sunt ambalate corespunzator pentru a nu interveni deteriorari in timpul transportului.

Dupa receptionarea produsului si verificarea lui vei fi contactat pentru a stabili de comun accord termenii de solutionare a solicitarii tale precum si daca aceasta impica un cost suplimentar. Termenul de solutionare a cererii de garantie este de 15 zile calendaristice.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand<span"> formularul de sesizari.

 

Articole asemanatoare